Tema: Re: šildomi veidrodžiai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-01-12 11:00:50
ajooo, kaip jūs visi sudėtingai, šildymas, chemija, fenas...
Negi niekas nežinot paprasto seno būdo, - patept su glicerinu?
Arba kaip aš visada darau: kai veidrodis jau aprasojęs, nubrauki su
rankšluosčiu kondensatą, vos vos pamuilini vieną pirštą, tada tolygiai
ištepi muilu tą veidrodį, perteklių nubrauki su rankšluosčiu, ir žiūrėk,
veidrodis kokią savaitėlę nerasoja. Kai ima vėl rasot - vėl patepi. Ir
nebereik jokių šildymų. Na bet jei šeimoje vieni pedantai, ir menkiausia
dėmelė ant veidrodžio veda prie isterijos, tai metodas netiks, nes
veidrodžiui išdžiūvus muilas truputuką matosi.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt