Tema: Re: karstas vanduo i skalbenka?
Autorius: S
Data: 2011-01-10 23:14:53
Turiu Bosh'a, savo laiku buvo labai krutas (elektronika, atidejimai, 1600
apsuku ir pan) panasu, kad darytas Anglijos rinkai.
Ten atskirai pasiduoda karstas ir saltas vanduo.
Beje, jei karstas vanduo uzsuktas, masina net neveikia is ismeta klaidos
koda, kitaip tariant, tokiai masinai, jei nepasiduoda karstas atskirai,
reikia salta paduoti i abi skyles, kitaip neveiks.

Na bet as paduodu karsta ir man patinka, kaip "gudriai" ji ten ta vandeni
leidzia - isileidzia vieno, tada kito, pamaiso, pamasto ;-)
Jei programa 40 ar 20, pirmiau bereds leidzia salta, jei 60, lygtai silta.
Beje, ir skalbimo laikas sutrumpeja - raso, kad skalbs 2 val, bet jei gauna
silto vandens, kazkur vos ne pusvalandi programa sutrumpeja, nes nereikia
sildyti vandens.