Tema: Re: minimalus polistireno storis, kai delta T...
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-10 09:49:55
 La,
   Kaip tik mokausi skaiciuot sitoki.  Tai man susiskaiciuoja, kad tie 480W
per 3 sienas ir lubas  (viso 3sienos po4kv + 4kv lubos = 16kv), tai ganas
kad + 16C palaikyt reiks 5.333 cm polistirolo.  Cia jei vien polistirolas -
bet dar sienos varza turi, tai 5cm uztektu.
   O kadangis siluma i vrsu kyla - didziausias temperaturu skirtumas
virsuje - lubas labiausiai reiktu siltint, nes per jas daugiausiai pabega.

Styra