Tema: Re: kur Vilniuje pirkti plyteles
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-07 12:53:18
jei smagu kas antram bute pas pazistamus sutikti savo plyteles, tai liux.
plius kai sau rinkausi, tai kolekcijos tikrai baisios pas juos buvo.
issirinkau tiek 1a tiek 2a voniai is IRIS stendu "keramika paradyz" ar
kazkas panasaus. plytelininkai sake lygumas idealus, o ir pats matau, kad
siules visur vienodos. atveza per savaite, max 2.