Tema: Re: Klausimas del pakabinamo sikano
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-07 09:09:29
Šikano įpakavime ieškok instrukcijos bus parašytas reikiamas ilgis.

O dėl silikonavimo, tai išvis nesilikonavau pas save ir bardzo dobže.
Nei tau tamsėja, nei tau apsineša nei dar kažkas. Galų gale, jei
šikinyką sudaužysiu ir norėsiu dėt kitą kitokios formos, negi 3,14stis
su seno silikono krapštymu? No way :)