Tema: Re: skalbimo mashinos tvirtinimas prie... sienos
Autorius: Vaidas
Data: 2011-01-06 16:23:47
O kaip gali nubyrėti plytelės ant žemės, ypač kai vibracijos nėra
skersinės (plytelių nejudina, o tik kažkiek gniuždo), be to skalbimo
mašina nėra prigręžta prie sienos (arba laikiklis neprigręžtas).
Kitas dalykas, kad pvz pas mane vonioje dvi sienos iš gipso. Kitur gal
irgi ne tvirčiausios. Ir vėlgi - ant grindų statoma, ant sienos prigręžiama.

Vaidas