Tema: Re: Parduodu generatoriu
Autorius: S
Data: 2011-01-06 15:43:21
Na bet ir kaina turbut atitinkama, neorientuota mikrobangems ar suvirinimo
aparatams.
Vienintelis variantas butu tureti kaip atsarga sildymo sistemos (katilo)
cirkuliacijai jai viduryje ziemos dingtu elektra kelioms valandoms ar kokiai
parai.
Ypac kieto kuro katilui butu ne pro sali, kai nera "samatioko"
Ar saldikliams/saldytuvui varasa.