Tema: Re: REQ:patarimo gartraukio jungimui
Autorius: S
Data: 2011-01-06 15:40:02
Deciau tiesiai.
Pas mane pati pajungtas i ventiliacija, tik ten kreivarankiai ventiliacijos
specai sugebejo 100 diametro vamzdi ideti, o kai supratau ta ju "gudrybe",
jau buvo saukstai po pietu.
Dabar galvoju kiaurai smeigti per siena i garaza 160mm, per garaza i lauka -
pliusas tas, kad is virtuves vamzdis eis ne tiesiai i lauka, o i garaza, tai
salcio tiltu prasme kiek geriau.

Saulius