Tema: Re: APSAUGOS POLICIJA... B?TI/NEB?TI?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-04 16:10:31
mano kukliomis žiniomis reikalavimo naikinti iš privačių tarnybų nebuvo. n metų keliamas klausimas dėl konkurencinių sąlygų suvienodinimo ir apsaugos policijos, kaip komercines paslaugas vykdančios struktūros buvimo viešosios policijos pašonėje. Policijos veiklos įstatymas nenumato komercinės veiklos, ko pagrindu ši struktūra jau dešimtmetis stumdoma. beje savu laiku techninis personalas buvo atskirtas į uab 'pasala'. Niekas nedraudžia visos likusios struktūros su visais klientais padaryt komerciniu vienetu, tokiu būdu nė vieno nepaleidžiant į gatvę.