Tema: Re: SSS - gal kam aktualu
Autorius: Arj
Data: 2010-12-22 16:19:52
ne nereikia taip varyti ant SSSS.
Turi senukai ir geru prekiu, ir ne taip jau brangiai, o su akcija - isvis "variantas"

Siandien buvau ikises nosi - ziuriu vienas zmogelis su vezimeliu (kur europaletems) - ten kokie taip 12 makitos
lagamineliu + 3 makitos dezes,
kiek nuziurejau - pagrinde suktukai. Kitas zmogelis prie kitos kasos - nu taip kokias 9 metabo dezes paciupes, 4
poliruokliai is ju ir dar kazkas.

Pas va svarstau gal man perfa pasiimti makitos - pofig kur kieno marzos, bet galutine kaina - jei palyginsi su kitur -
nu pigiausiai gaunasi. (su turgum tiesa nelyginu :)