Tema: Re: Skyle kriauklei ir viryklei
Autorius: ramunas
Data: 2009-03-24 14:53:36
ai dar ... ziurau wtf toks spinteliu aukstis ? 970mm ?! :) jei skaiciuosim
..... dar prisides kojeles kokie min 4-5cm .. kaip supratau standarto ir ten
nenaudosi ... dar stalvirsis 3cm ... total 1040mm :/ hr... pas mane tik
kriaukles vietos aukstis yra 95cm .... ir tai jau aukstai ten pas mane :)
pats irgi nesu per daug zemas :)
nebent tavo ir zmonos ugis 200cm+ ... ir nenorit, kad vaikai prie stalo
lystu :)
P.S. apziurejau tavo brozinuka ir matau, kad turesi bedu su stalvirsiu ir
issikisusiom durelem toliau uz stalvirsi :)