Tema: Re: renkuosi stoga
Autorius: eimaz
Data: 2009-03-23 16:12:32
na del vaiksciojimo, tai negi kas menesi kariesi ant to stogo? o jei
problemos kazkokios po 30 metu ir iskils su skarda (man atrodo tiek metu
duodama garantija), tai neaisku ar tiek metu tame name ir begyvensi :)
kadangi pas mane nuolydis 11 laipsniu, tai apie jokia kita danga net
negalvojau, vistiek jos praktiskai nesimato, tai grozio jokio ir nereikejo
:) o ar tos cerpes daug grazesnes irgi dar klausimas :)