Tema: Re: Pasiruosimas naujiems "vizitams" (TV vagyste is namo)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-22 17:40:35
O tu manai, kad perimetrine apsauga bego paskui? Siaip jei idomu veiksmas
vyko ne namie, bet gamyklos teritorijoje, perimetras pro kabinetus praeina
apie1m atstumu nuo langu, tai vagys pirma neperlipe tvoros mete akmenis ir
kai sudirbo duzio daviklis, jie perlipo per tvora. 40 sekundziu jiems
reikejo pro tripleksa prasibrauti. Perimetro davikliu ir kabineto davikliu
sudirbimas skyresi apie 40 sekundziu. Vagys praktiskai nieko nepese.