Tema: Re: Silumos siurblys (oras vanduo)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-22 14:18:36
Pritaru.

Jie efektyviai veikia iki maždaug -5 °C lauke, ir tai čia jau žiūrint
labai geranoriškai. Kai prireikia daugiau šilumos, ji labai tradiciškai
tiekiama elektriniais šildytuvais. Arba turi derinti su kitokiu katilu.

Žinoma, dar galima tiksliai pasidomėti, kiek šildomojo laikotarpio laiko
temperatūra yra žemiau "kritinės", ir tada lygnti su kitomis sistemomis.
Bet mano manymu, rezultatas bus tų kitų (išskyrus, žinoma, grynai
elektrines) naudai.