Tema: Re: garso izoliacija (sienoje)
Autorius: ttt
Data: 2009-03-22 00:32:12
Sunku izoliuoti per konstrukcijas sklindanti smugini garsa. Taciau
tekancio vandens ciurlenima galima sumazinti akmens vatos (5-10cm)
uzpildoma gipskartonio sienele, kuri pastatoma 3-4 cm atitraukta nuo
sienos. Per tokia siena man net smuginis garsas kazkiek izoliuojasi nuo
kaimynu, o normalios snekos praktiskai nebesigirdi.

Pas mane miegamasis ribojasi su mano virtuve. Taciau kai virsuje
kaimynai pila vandeni, miegamajame vandens ciurlenimas kanalizacijos
vamzdziu tylumoje aiskiai girdisi. Taciau mes kazkaip pripratom ir jau
nepastebim...

ArunasM was thinking very hard :