Tema: Re: Re: ErmitaĆ¾o $$$
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-30 14:01:23
alio alio, kalba zeme. pasikartosiu, gauti cekiai SI MENESI galioja iki
2011.01.31 dienos, iki 2011.01.01 galioja tie cekiai, kuriuos gavai
LAPKRICIO menesi. siaip pagal logika turetu galiot iki 2010.12.31, bent mano
visi lapkricio menesi gauti galioja iki 2010.12.31 dienos. o gaunu as jus
tikrai ne maziau nei po 100Lt.