Tema: Re: del Karcherio saltyje
Autorius: bigT
Data: 2010-12-21 08:57:06
  Na spec irankiu nereikejo bent jau man... atsuktuvas, raktas,
zvaigzdes formos  galvute ir tiek..
Pas mani praejus porai sav. po garantijos pradejo nebelaikyt slegio,
vadinas kazkur truko (vasaros metu).
Issiardziau viska iki daliu, perziurejau, vizualiai nieko nemaciau, bet
zodziu aisku buvo, kad ta dalis kurioj sukyla slegis (plastikine) kazkur
yra micro itrukimas.
Zodziu nuveziau i remonta, pakeite, susimokejau kazkur ~200. Paklausiau
kaip pries ziema daryt, pasake uzpilti antifrizo ir tiek ziniu.