Tema: Re: saulės elementai ir lauko apšvietimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-16 22:32:24
Siulau paimti kalkuliatoriu ir paskaiciuoti saules vejo energijos diegimo
kastus ir ju atsiperkamuma lyginant su elementariomis lemputemis.
Pries pora metu bandziau skaiciuoti tai isvada saules energija kiemo
apsvietimui niekada neatsipirks, nes investicijos dideles priedo saule
sviecia kai jos nereikia. siuo metu pas mane kieme sviecia 10 * 6w lempuciu,
kas lygu 60w/h, per para 0.27lt per menesi 8 lt, per metus 48 lt. Per 10
metu 480 lt.
Su salyga kad per para jos sviecia 10 val. ir 6 men per metus.
Liko dar noras terliotis su saules energija?