Tema: Re: OT: TV
Autorius: RJ
Data: 2010-12-16 10:57:16
Turiu tokia Supra 20". Rodo OK. Garsas nesireguliuoja ir jis
tylus/vidutinis.
Distancinis apluzes (TV sureguliavimui ok,
bet kasdieniniam naudojimui siulau pirkt universalu). TV sureguliuotas
Vilniaus
miestui. Perreguliavimas su distanciniu tai pzdc :) Galiu pamokyti.

Alaus nedristu prasyti :) Tik issivezimas :)
Vilnius, vakarais antakalnis, dienos metu- Vilnius, Zalgirio g. atvesiu :)

Kontaktams romasj # gmail com

Pavyzdi radau internete:
http://www.tumix.ru/data/bbs/5b9211efaedbec939b31f19e95b204fc.IMG_0907.JPG
Nuotraukoje dangtelis nuluzes, mano TV jis yra vietoje.