Tema: Re: Stogo pabaigos /apdailos darbai. Kokios kainos dabar Kaune?
Autorius: S
Data: 2010-12-15 09:49:31
Pas mane siuo metu daro, tai berods palei 20-25 uz begini metra, reiks
pasitikslinti.
Cia tik pakalimai ("korobke"  su apsiltinimu  kaip sako meistrai) is
skardos.
Vejalentes, lietaus nuvedimas ir pan pas mane ieejo i stogo kaina - 40m2.

O kaip stogo siltinimas is vidaus? Jau padarytas?

Prie to pacio, gal teko dometis kokios kamino "aprisimo" kainos - ta prame
siltinimas ir apejimas skarda + skarda is virsaus (paliekant skyles aisku
;-) )