Tema: Re: Sildymo skysciai
Autorius: zalias
Data: 2010-12-15 08:19:58
jei su boileriu - tada vienareiksmiskai propilenglikolis. Nes merfio
desniai galioja - "jei gali prakiurti - prakiurs". 20 proc.
koncentracijos tirpalas atsparus -7 laipsniams, 25 proc - 10 laipsniu.
Ir pilti jokiu budu ne gryna propilenglikoli, o specialiai paruošta
skysti. Del nuodingumo viskas tiesa - propilenglikolis nenuodingas,
etilenglikolis - nuodingas.