Tema: Re: Silta apranga - kur pirkti?
Autorius: Night
Data: 2010-12-14 16:21:47
Nei cia reikia tu "jus" nei ka :) Pernai dirbau miske su paprastais krepsinio sportbaciais prie -15 - salta
nebuvo, nepatogumas tik tas, kad sniego prikrenta i vidu i pusni ilipus. Po kelnemis dar buvau treningus
apsimoves, nes siknai kaip taisykle salta buna. Noreciau teningus pakeisti tiesgio apatinemis kelnemis.