Tema: Re: LED vietoje halogenu
Autorius: Schummy
Data: 2010-12-14 16:16:12
as susipirkau santeroi, Briliux ar kokios ten lenku firmos. 3.3w 220v. 32lt.
perkant 36vnt gavosi po 28lt. Ta pati vakara mane cia paprotino (paveluotai)
kad viska reikejo pirkti ebejuj. Na nzn ar ebejuj duoda garantini ar ne.
Santeroj dave 12men. garantini. Ir visa laime kad nepirkau ebejui nes jau
nesiau 3 lenputes ant pakeitimo. Tai ka buciau sutaupes ebejuj tai buciau
jau isleides ant sugedusiu lempuciu pirkimo.
Na o del sviesos pakankamumo tai cia labai nuo daug nuo ko priklauso. Kur
sviesus kambarys tai nuo 4riu lempu netgi persviesu. o ten kur tamsios
sienos tai tu keturiu vnt kaip ir mazokai.
Ant pakuotes raso kad 85 laipsniu sklaido sviesa. Tai nemeluoja. Nemeravau
bet matosi kad tikrai placiai.
Tiesa pasakius susidejau tuos LED ir toks kaifas, ryte ijungi- nakti miegot
eini isjungi... :) prie lovos lemputes susisukau po 40w. TAI EINA SAU....
stengiuos nedegint kai nereik :D