Tema: Re: Ofisines kedes darbui prie kompo
Autorius: trans
Data: 2010-12-14 02:35:51
prie kompo sedziu berods 20 metu. Kiek bandziau ieskot tarp mandru kedziu
neradau man patogios. O patogios tik tos paprastos klasikines uz 139-189Lt,
anksciau gal Gurda jas tiekdavo, dabar visur panasiu pilna. Svarbu teisinga
islinkimas juosmens zonoje ir kad atlosas is aukstesniu butu. Reguliavimu
aukscio ir atloso kampo visiskai pakanka. Dabar sedziu ant tokios:
http://www.kedziusala.lt/show_details.php?good=776