Tema: Re: Jusu nuomone apie skystus tapetus
Autorius: Kabal
Data: 2010-12-10 09:09:54
Tepliojau ir as su paprasta mentele. Jau metai kaip padaryta. Man patinka, o praktiskumas irgi neblogas - vaikai istepliojo, tai vanduo ir naujos medziagos gumulelis ir siena kaip nauja :)
Buvo katinas isigudrines siena laipioti, tai vanduo vel viska pataise :) Idomumo delei paminesiu, jog ant dazytu sienu nelipa ;)