Tema: Re: Q:labai apsinesa zidinio "langas"
Autorius: gintasma
Data: 2010-12-09 11:06:35
Mano didelis, kampinis zidinys, apsinesa tada, kai labai slopini ugni, bet
kai gerai uzkrauni nudega. O siaip kartais naudoju purskala "zidiniu ir
groteliu valiklis" ar panasiai. puikiai nusivalo stiklas, tiesiog idealiai,
keletas kurimu po tokio nuvalymo buna kaip kad stiklo nebutu, matai tik
ugni. Uz tai kartais yra smagu nublizgint ta stikla. Valosi ypatingai
lengvai.