Tema: Re: kur pirkti juostas langams
Autorius: Donatas
Data: 2010-11-28 15:27:21
Kaip tik siomis dienomis kalbejau su langininkais apie langu dejima, ir jie
man aiskino, kad is abieju pusiu juosta vienoda? Siaip logiska, kad viena
puse neleidzia patekti dregmei , kita- isgarina.
 Del monatavimo technologijos minejo , kad abi puses klijuojasi pries
montavima ant lango ,prisukus langa , uzklijuojama i angokrasti viena puse,
ir uzpildoma makrofleksu , tada iskart klijuojama likusi puse, kad puta
kietedama "atsiremtu" i juosta.

--
Donatas