Tema: Re: Augost vs Traidenis ir Ar verta pirkti tai ka naudosi po 2m?
Autorius: Marunas
Data: 2010-11-27 19:30:11
o is kur ta PIX-115 gauti?

"Atlepausis@wrk"  parašė naujienų news:icnsa5$jms$1@trimpas.omnitel.net...

Pasidomėk kiek kainuoja traidenio ir augusto aptarnavimas.
Kiek žinau, ten jie parduodami įrenginį tave įpareigoja ir jamt
aptarnavimą iš jų kažkiektai milijonų metų, už kažkiek tai pinigų.

Paskaičiuok kiek metų veiks įrenginys (20, ar 50 ar kiek) ir kiek
susidarys išlaidų.

O tada pasidomėk Labko BioKem-6 valymo įrenginiu. Jis skirtas
individaliam namui iki 6 žmonių. Aptarnavimą atlieki pats, kai užsidega
lempikė, indikuojanti apie besibaigiantį geležies sulfatą, skambini
dileriui (pvz man) jami bačką už 150-160 Lt., ir vėl ~2m. nesuki galvos.

Taipogi pasidomėk ar augustas ir traidenis ženklinami CE. Paskutiniu
metu vis dažniau išgirstu kalbant, kad jEvropos Sojuzas išleis
direktyvą, dėl privalomojo tokio tipo įrenginių CE ženklinimo.
BioKem'as CE turi.

Jei nerasi lietuviško (ar tave tenkinančio) biokemo aprašymo, gali
atsiųst man elektroninį pašto karvelį į atlepausis gmail kom, paieškosiu
info.

Kaina šiai dienai apie 12'500,00 lt.

Įrenginys nuotekas valo _biologiniu_ ir _cheminiu_ būdu. Bio tai tas
pats bio kaip ir daugumoj įrenginių (bakterijos, orapūtė). O cheminis
tai geležies sulfatas PIX-115 dar papildomai išvalo fosforą.

Rezultate gaunasi vandenėlis, drąsiai infiltruojamas į gruntą,
leidžiamas į gamtinius vandens telkinius, ar renkamas ir naudojamas pvz
auto plovimui ar net daržo laistymui.

Mano litanijos moralas - augustai ir kt. dažnai pigiai pigiai parduoda
įrenginį, o kitus pinigus iš tavęs ištraukia per aptarnavimą, montavimą
ir makaronų kabinimą.

Jei ką sudomino biokemas, tai galimos variacijos nuo biokem-6 (<6
žmogai), iki biokem-90 (atitinkamai <90 žmogų)

Sėkmės