Tema: Re: Q: gartraukio pirkimas
Autorius: Statybu studijos
Data: 2010-11-26 20:10:24
Sveiki,

nezinau ka turite omenyje apie motyvus, bet ju servisas yra nerealus, niekur
tokios issamios konsultacijos negavau ir man jie man ir mano klientams
visada parenka optimaliausius variantus, tikrai sutaupyta daug pinigu.
Suprantama, niekas uz dyka nedirba, bet istyrus kainas rinkoje, mane tenkino
ir labai.

Linas Mikaila
www.statybustudijos.lt