Tema: Re: Kiek elektrine maisykle gali pakeisti betonmaise?
Autorius: Arj
Data: 2010-11-26 11:20:29
btw. del "budos" (vagonelio/konteinerio) kas turi ideju?

numatoma iviukiu seka - sausi-vasari turetu buti paduotas prasymas statybu leidimui, kai gautas - is pradziu statoma
"buda", tada pamata (graiciausiai juostiniai, be rusio), ir greciciausiai is keraminiu blokeliu+cerpiu nedidelis
namukas, dalis darbu savom rankom.
Mano plikom akim - iki sekancios ziemos dezute gali buti dar be langu/duru, tai jei nuomotis konteineri - 2metai =3kLt.
Papildomai rizika kad nusvips visa konteineri su viskuo koks miskininkas-megejas su fiskarsu atvaziaves.
Primetus taselius ir OSB senuku kainom - gaunasi ~1kLt. Plius nedidele treniruote "na koshkax" pries namo statyba :)