Tema: Re: Q: ar pades nuo uzsalimo? (KB)
Autorius: 2ju
Data: 2010-11-26 10:51:59
o tai su kanalizacija i sulini gi isikirtai. ten akles neiseina dabar pastatyti?

kiek nuo talpos iki planuojamos alkunes yra atstumas?

gal statyt trisaki ir paskui vamzdi i talpa is vidaus uzkimst?
veliau gal is vidaus uztaisyt iseitu. negrazu, bet ka darysi.

--

bzik  2010.11.26 08:55:03 sako:

-"Nesupratote situacijos. Pridedu schema.
-"Taip si klausima jau keliau anksciau. Kiek galejau jau suderinau ir uzkasiau. Lieka vienas mazgas, kurio issprendimo uzkasant nesugalvoju.
-"
-""eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message news:icmhdo$h4j$1@trimpas.omnitel.net...
-"-" ar ne pats kazkada klausei apie tai? kazka man atrodo ne taip darai. as i
-"-" miesto vandenis jau esu pasijunges daugiau nei metus laiko, nors paleist
-"-" zada irgi tik gruodzio men. man tereiks nuimt akle nuo kanalizacijos
-"-" paskutinio vamzdzio ir atsukt vandens sklende lauke.
-"-"
"