Tema: Re: Pakabinamas ar pastatomas sikanas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2010-11-25 14:32:53
Pakabinamas:

+ Patogesnis grindų valymas; nesimato bakelio (kas man gražiau);
galimybė pasirinkti vandens nuleidimo mygtuką pritaikant prie patalpos
(spalva, forma); galimybė paslėpti vamzdžius jei blogai privesta
kanalizacija

- Gaunasi brangiau nei pastatomas; jei sveri 180 kg gali būt triokšt;
neteisingai sumontavus lūžinėja plytelės kur remiasi unitazo apačia į
sieną; Turi būti pakankamai tvirta siena.

Pastatomas:

+ Pigiau; greičiau; nereikia stiprios sienos rėmui.
- Gręžiant prie grindų galima pataikyt į grindų šildymo vamzdį, valyti
nepatogu.

Pas mane pakabinamas. Man vienodai ant kokio sėdėt, o žmona džiaugiasi
valymo paprastumu (pas mane ifo 6775 tai ir patį puodą paprasta valyt
dėl jo formos). Tai pat Ifo rėmas, kuris leidžia per nuleidimo mygtuką
įmesti muiliuką (Fresh WC), ir nereikia ant puodo kabint plastmasinių
gargarų.

Vienas minusas, blizgus nuleidimo klavišas nusičiupina greit, ir matos
pirštų žymės. Nu bet nusivalo nesunkiai ;-)

Jei ką išsirinksi iš Ifo - rašyk privatan (: