Tema: Re: Garazas ir zeme po juom
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-11-25 13:24:44
Tai, kad ne tokia situacija. Ten "skarbonkes" o pas mane plytinis. Na yra
garazu boksai, juos privatizavom. Bendrijos nebera. Yra kiekvienas sau.
Turim dokumentus is registru centro, nu tipo kaip namo ar buto (NT) normalus
dokumentai. Bet vat zeme tai valstybine. Na buto savininkams taip pat zeme
valstybine, bet ju namu niekas nenugriaus. Manau garazu taip pat. Bet vat
idomu ar tokia zeme galiu privatizuoti?