Tema: Re: sildymas, darbinio slegio kilimas2
Autorius: Vai
Data: 2010-11-25 00:15:53
0,2 normalu. Slegis inde visuomet turi buti mazesnis nei darbinis sistemoje,
todel kad, jei slegis yra lygus ir mazesnis uz esanti inde membrana dirba
sausai ir greitai plysta. Susiraskit reflex gamintojo pdf ir rasit kaip
reikia parinkti inda pagal sistema ir kiek ji pripusti (perspeju
nesitikesit, kaip tai ner paprasta) nes musu meistreliai viska daro is
lempos, aisku per didelis indas ner blogai, bet ismesti pinigai (taip pat ir
slegiai is lempos). Pvz pas mane indas 0,5bar darbinis saltos sistemos 0,8
(inde kadangi maziau slegio jau yra kazkiek vandens ir memrana slapia)
karstos 1- 1,1 bar.