Tema: Re: Itampos lygintuvas
Autorius: monaxas
Data: 2010-11-24 20:06:31
arba "energy saver" už pigiai, nu kad patenkint poreikį "reik kažką daryt".
10 kompų... Dirbau įmonėj, kur direktorius nusprogus vieni tinkleškei už 15 litų liepė pasiūlyt sprendimus, kad "nuostoliai" nepasikartotų.

Kitą tinkleškę pirkau už savo pinigus, trečios pirkt neprireikė.

Čia irgi man primena ūkį su codegen maitblokiais.