Tema: Re: 2ju
Autorius: Bangis
Data: 2010-11-28 17:59:39
Blogai kad laiptu krastai be uzbaigimo, apvalinancia metaline juostele.
Buna balto buna geltono metalo, blogiausia galima plastmasines - dar
ivairesniu spalviniu gamu. Cia gi vien del asmeninio saugumo ... brrr..
Pas mane mediniai laiptai ir tai vaikai kelis kartus yra nudardeje ant
uzpakalio zemyn bedukdami ant laiptu. Ant tokiu plyteliu nuvaziavimas
ant uzpakalio zemyn - jau butu garantuotos traumos.