Tema: Re: sanitarinis hermetikas, kaip tepti?
Autorius: Schummy
Data: 2010-11-24 00:28:41
nu jis netik kaip hermetikas veikia bet kaip ir klijai. Ka zinau, masinom
varikliaus skyriuje skardas su juo klijuoja, nu ir laiko jis ten be parkiu n
metu, dregme, saltis, karstis, purvai. Nu pajuoduoja nuo purvo, bet atplauni
ir kaip naujas. O del pelesio tai esu girdejas kad jaigu isimete grybas tai
ir tepk ka nori, nepades. dar sake kuom ten naikint ta pelesi bet pamirsau
:/ sake istepi, pamirkai ir pamirsti...
Na o po puses metu galesiu pasakyt kaip explotuojas automobilinis
hermetikas/klijai "Total 34" vonioj.