Tema: Re: laminuotos grindys
Autorius: dz
Data: 2010-11-23 14:40:57
man griovelis graziau, cia dar klausimas koks tas griovelis ar vadinama
nuozulna at visas denio griovys:)
griovelio pliusas dar tame, kad jei atsiranda tarpelis tarp
laminato/parketlenciu tai griovelis ji vizualiai paslepia
tas pats ir su minimaliu laminato/parkeltlentes pakilimu kitos lentos
atzvilgiu

kiek mates purvas, bent jau daug tai nesinesa

--
www.rees.lt