Tema: Re: maistinės kandys
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-22 22:26:09
Pointas čia turbut tame, kad jei į keksus su razinom panaudojai žiurkių
razinas - iškepus tuos keksus jos neišnyks, tik pasidarys nebegyvibingos :)

O šiaip kandžių kirminai kartūs ir skonį pagadina, kiaušiniai kaip ir
nesijaučia, o patys kandinai traška.. Kas neturi linksmų nervų, gali suprast
visai netaip ir pvz apvemt stalą :)