Tema: Re: poliniai pamatai karkasiniam namui
Autorius: Miegapele
Data: 2010-11-22 08:47:25
na ivadas pas mumis tik okia 40 cm po zeme. per pamata skyle ne vietoje
iskales buvau o paskui buvo per velu. vamzdi apsiltinau kiek buvo imanoma
kazkokia i akmens vata panasia medziaga su aliuminio folija, paskui viska
ikisau i 100 kanalizacijos vamzdi, pripurskiau aplinkui makrofleksu o galus
silokono nesveiku kiekiu uzsandarinau. 10 metu nebuvo uzsales ir prie -30.
vadinasi sistema pasiteisino.