Tema: Re: Ladomat alternatyvos ...
Autorius: malgis
Data: 2010-11-22 13:37:00
Plauti vidų reikia, užstringa jis, gyvatė. Dėl visa ko ant mažojo rato
patariu papildomą ventiliuką pasidaryti, kad galėtum jį išprievartauti,
jei užstrigtų, ir neužvirintum katilo.

Tiesa, po plovimo tarpinę reikės pasikeisti, ją galima iš elementarios
gumos pasidaryti.

Man 2x per sezoną tenka tai daryti. Galvoju gal pats termostatas
brokuotas, tai bandysiu keistis vidurius. Jei nepadės, reikės garsiai
keikiantis pirktis laddomatą ar pačiam meistrautis trieigį su valdikliu.

Algis