Tema: Re: kaip valote Sropuva arba kita katila
Autorius: gintasma
Data: 2010-11-22 00:51:35
Ai, nieko tokio, praziopsojus atleka saugos tarnyba pasakyt, ka kazkas
chujovai :D
buvo cia viena syk, kai keliom pliauskom per daug imeciau sezono pradzioj,
kepure dar neatiderinta kada uzsidaryt, tai per ta ventyli ar kaip jis ten
vadinas, garo ismete debesi, dumu daviklis suveike, kol aukle susigaude kas
cia kur kaukia, atvaziavo g4s, patinkino parinktis mano peciui, apmoke aukle
ir isvaziavo :)