Tema: Re: kalvu slenis?
Autorius: solara
Data: 2010-11-19 09:31:14
furos tikrai nevarines , nei bandomis nei po viena :)
nes furoms draudziamas eismas per Murines Vokes tilta, todel joms tuo keliu
nera kur vaziuoti

nebent ta tilta kada nors renovuos ir padarys normalu, bet sprendziant pagal
tuos gavrikus kur krapstosi beveik puse metu bet nesimato i kuria puse
veiksmas vyksta - nerealu

pats kvartalas man atrodo ziauriai uzgrustas, kazkaip gyvenant name ir
uzmiestyje noretusi daugiau privatumo

ir viena landsafto architekte minejo jog ten nera isspestas lietaus
kanalizacijos nuvedimo klausimas, ko pasekoje apatiniai sklypai plaukia