Tema: Re: Šildymo sąskaitos.
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-18 20:22:44
kad jis fiksuotas jau gana senai. 36Lt berods. dabar jau Vilniaus Energijos
rupestis gaudyti karsta vandeni vagiancius gyventojus. cia kas pasirinko
1-aji karstu vandeniu apsirupinimo buda. bet kuriuo atveju anksciau kas ir
nusirasydavo i gyvatuka, tai tik karsto vandens vagustes, kurios su sildymu
tikrai nieko bendra neturi.