Tema: Re: tinkuotas karkasinis namas?
Autorius: ppp
Data: 2010-11-16 12:56:24
pas brolio kaimyna taip ir padaryta... nes pradzioj buvo karkasinis apkaltas
lentelem, o tarpuose susuktas ceteris ir ant jo klijuota klinkerines
plyteles.. kurios po ziemos dalis atsoko...
paskui paime ir tose vietose ant osb smeigem prisuko putplasti ir nutinkavo,
dejo struktura.... praziemojo berodz  pora ziemu ir kol kas viskas ok
laikosi