Tema: Re: Daugiabuèiø namø valdø administratoriaus pareigos?
Autorius: Vaidas
Data: 2010-11-16 11:38:33
Man buvo situacija, kai prakiurus stogui sakė "tai pažiūrėsim per dvi
savaites". Paskambinau klustelti tokio pat, kaip tavo, klausimo į
savivaldybę - tą pačią dieną pažiūrėjo, po kelių dienų sutvarkė.
Daugiau ten reikalų su jais turime, tai kol judini, tol juda. Jei
palieki savieigai - nieko naujo nenutiks.

Vaidas