Tema: Re: grandininio pjuklo galandimas Vilniuje (kur ?)
Autorius: Sharkius
Data: 2010-11-16 00:25:09
"Arvydasius" <arvydasius @ gmail.com> wrote in message
news:ibrr16$tg$1@trimpas.omnitel.net...
>O gal kur ineto platybėse yra piešinukų kaip naudotis tuo šablonu, kad
>teisingai pagaląst grandinę?

Nesinaudoja paprastai niekas tais sablonais, geriau neskubant, letai,
ramiai, sklandziai, nekreivojant ir nespaudziant, bet jauciant kad "ima",
sukant braukt per danti tol, kol matysis jog asmuo astrus - neliko apvalumo,
ir viskas kuo puikiausiai gausis. Ziu po kokio penkto karto jau neziuredamas
galasi, o kad nepamest kampo tai ant danties virsaus dazniausiai buna
bruksniukas ikirstas, va pagal ji ir ziuri kampa, nors aisku, pvz ziemai ar
kokiam azuolui/uosiui tai kampas turetu but siektiek statesnis nei kokiai
derebulei ar spygliuociui..