Tema: Re: preliminari samata-spargalke
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-14 17:26:11
tu pats ir atsakei i savo klausima! vienas isleis vien santechnikai 20k, o
kitas (kaip pvz tu) sugebes uz ta suma pasidaryt x kartu daugiau darbu,
darydamas darbus pats ar rinkdamasis pigesnes medziagas ir pan.
tai kaip tau gali buti konkretus atsakymas, kad nama galesi pasistatyt uz
kazkokia konkrecia suma.