Tema: Re: Patarimo del pakloto grindims
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-12 14:11:33
pats geriausias. jeigu nera storesniu tai dek dviem sluoksniais skersuojant.
gridys sildomos? jeigu taip tai geriau ten kur parketlentes dek 3mm, o kur
laminatas 8mm, man rodos tokios storio turetu buti.
jeigu grindys sveiziai islietos po plokstemis dar sveika butu 200mikronu
pelevele pakloti. nes kitaip dregme is betono per metus sugadins danga.