Tema: Re: dujinis suvirinimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-12 11:54:25
Vienam giminaiciui valant ta generatoriu ivyko sprogimas ir smarkiai nudegino veida, akis. Kad kazkas tokio buvo galiu uztikrinti, tik va del ko ir kaip tas bum buvo nepasakysiu. Lyg ir kalbejo, kad ispilus i kanalizoka ir padauzius su plaktuku, kad atsoktu kas prilipe gavo skerka ir ivyko nelaime. Na vnz buvo kazkoks saugumo teaisykliu pazeidimas. Taip, kad tas daigtas man nelabai patikimai dabar atrodo, ypac elgiantis su juo pirma karta. Beje, vaikysteje karbida degindavome ir regis jis dar neblogai sprogdavo.

T:)